Spotkanie z Rafałem Podrazą w Książnicy Pomorskiej


Już w środę (21.10.2015. r.) o godzinie 17. w Książnicy Pomorskiej w Szczecinie (sala Stefana Flukowskiego) rozpocznie się spotkanie z Rafałem Podrazą. Wydarzenie będzie promowało najnowszą książkę autora: Przegrane medale. Jak działacze niszczyli sportowców. Uczestnicy będą mieli okazję spotkać się również z Dorotą Brzozowską (szczecinianką, pierwszą polską finalistką olimpijską w pływaniu - Igrzyska Olimpijskie w Moskwie, 1980. r.), która jest jedną z bohaterek dzieła Rafała Podrazy. 

Kilka słów o autorze...
Rafał Podraza jest dziennikarzem, autorem tekstów piosenek, poetą oraz animatorem kultury. Pochodzi z Dolnego Śląska, aktualnie mieszka w Szczecinie. Ma na swoim koncie pięć tomów poezji: Życie przez palce mi przecieka (1998), Moja intymność (2006), Przemijanie (2008), Z Jasnorzewską w tle. Wiersze o miłości (2010), Bilans. 1987-2012 (2012). W dorobku autora znajdziemy również następujące pozycje książkowe: Magdalena, córka Kossaka (2007), Wojciech Kossak (2012), Córka Kossaka. Wspomnienia o Magdalenie Samozwaniec (2012), Helena Majdaniec. Jutro będzie dobry dzień (2013), Moich listów nie pal! Korespondencja Magdaleny Samozwaniec do rodziny i przyjaciół (2014), Rozmowy o zmierzchu (2014), Wieczór nad rzeką zdarzeń. Janusz Kondratowicz w rozmowie z Rafałem Podrazą (2015)

Zachęcam również do zapoznania się z postami opublikowanymi w ramach cyklu Blogowe spotkania literackie
Wieczór nad rzeką zdarzeń.
Janusz Kondratowicz w rozmowie z
Rafałem Podrazą.

Niedokończona rozmowa
Dzisiaj zapraszam do lektury kolejnego postu z cyklu Blogowe spotkania literackie. Poprzednio prezentowałam zbiór opowiadań grozy Stefana Dardy Opowiem ci mroczną historię, a teraz będzie coś dla miłośników literatury faktu: Wieczór nad rzeką zdarzeń. Janusz Kondratowicz w rozmowie z Rafałem Podrazą. Książka została wydana w 2015. roku przez wydawnictwo Oficyna R.  Pewnie chcielibyście wiedzieć, dlaczego nasze spotkanie nosi tytuł Niedokończona rozmowa, ale to zdradzę Wam za chwilę.




"Helena Majdaniec. Jutro będzie dobry dzień",
 Rafał Podraza.
Spotkanie literackie na blogu z: H. Majdaniec, R. Podrazą
Dzisiaj zapraszam Was na spotkanie z królową twista dzięki książce pod tytułem Helena Majdaniec. Jutro będzie dobry dzień z 2013. roku. 
Na początek kilka słów o autorze...
Materiał zebrał oraz opracował Rafał Podraza (...)

Komentarze