Michał Bajor w Szczecinie

Cykl: Rozrywki sówki

- Kofta, bo między innymi od jego pięknych i poetyckich tekstów zaczęło się na poważnie moje śpiewanie, a Korcz, bo tak kapitalnie utrafił w moją muzyczną osobowość, że od dawna nosiłem się z zamiarem nagrania naraz jego muzycznych, dla mnie napisanych perełek – tak wyjaśnia tytuł  swojej dwudziestej pozycji w dorobku nagraniowym Michał Bajor, a brzmi od „Od Kofty… do Korcza”. Na repertuar tego zestawu złożą się najważniejsze utwory z życia muzycznego wokalisty, czyli zarówno te, o które proszą jego fani, jak i te, do których on sam ma szczególny sentyment. Artysta wystąpi 11 marca o godzinie 19.00 w Filharmonii im. Mieczysława Karłowicza. W repertuarze koncertu, który odbędzie się w Szczecinie znajdą się takie utwory jak „Oddaj mi samotność”, „Mandalay”,  „Taka miłość w sam raz”, czy „Nie chcę więcej”. 
Prawie 45 lat temu, mając niespełna 16 lat artysta wystąpił jednocześnie w konkursie festiwalu w Zielonej Górze i jako gość na festiwalu w Sopocie. Wtedy jedna z wytwórni płytowych w Polsce wydała pocztówkę dźwiękową z utworami śpiewanymi przez muzyka na obu wydarzeniach. Z kolei pierwszą płytę w wytwórni Polskie Nagrania wydał 1986 roku

Komentarze