Lipiec 2019 - podsumowanie



Lipiec skończył się już jakiś czas temu, więc najwyższy czas na podsumowanie. W poprzednim miesiącu ukazało się wiele tekstów na blogu Edis Anonima Art. Zacznę od nowego cyklu pod nazwą Portrety artystów. Prezentuję w nim sylwetki osób zajmujących się sztuką.  Do tej pory przedstawiłam Wam i pozwoliłam poznać bliżej Małgorzatę Hrycaj, Małgorzatę „MarGoth” Goludę i Danutę Romanę Słowik. Wkrótce pojawią się kolejne sylwetki. Teraz przejdę do kolejnych cyklów. Jednym z nich są Blogowe spotkania literackich. Pojawiały się zapowiedzi książkowe i opisy mojej domowej biblioteczki. Przypomnę nadchodzące premiery, pomijając te, które już były:
- Millennium. Ta, która musi umrzeć, David Lagercrantz – 22.08.2019
- Sieci widma, Leszek Herman – 02.10.2019
- Gambit Wielopolskiego, Adam Przechrzta – 14.08.2019
- Dziecko znikąd, Christian White – 18.09.2019
Z kolei pisząc o mojej domowej biblioteczce, polecałam książki zarówno zagraniczne, polskie, jak i szczecińskich autorów. Przypomnę tytuły:
- Ciasteczka z ironią, Małgorzata Kulisiewicz
- Nigdziebądź, Neil Gaiman
- Z akcentem na…, Róża Czerniawska-Karcz
- horyzonty samotności, Katarzyna Chabowska
- Aponia w ogrodzie, Małgorzata Hrycaj
- Trzy razy wolność, Robert Artur Florczyk
- Marynarze i celnicy, Eugeniusz Andrzej Daszkowski
Przejdźmy teraz do cyklu Sowie myśli – tutaj też trochę publikowałam. Pierwszy tekst dotyczył czytania i księgarń – wiele ich zostało zlikwidowanych w Szczecinie, co nie oznacza, że nie ma ich wcale. W kolejnym poście zaprezentowałam Wam historię Empiku. W ramach Rozrywek sówki zapowiadałam tegoroczną edycję Zjazdu Młodych Gwiazd – tym razem młodzi śpiewali piosenki Janusza Kondratowicza. Został mi do podsumowania ostatni cykl, czyli Liryczna zabawa słowami. W lipcu ukazały się następujące utwory:
- deser,
- żywioły,
- ghostwriter.
 Mam nadzieję, że publikacje Wam się podobały. Wkrótce pojawią się kolejne!



Komentarze