Spotkanie z literaturą Diany Brzezińskiej

Spotkanie z literaturą Diany Brzezińskiej

Cykl: Rozrywki sówki

Mam dla Was drugie już dzisiaj wydarzenie literackie. Jest to spotkanie z Dianą Brzezińską, które odbędzie się 28 listopada o godzinie 18.00 w Bibliotece im. Marii Skłodowskiej-Curie w Policach ( w Filii Nova). Ciekawostką jest fakt, że główna bohaterka jest policką pisarką. Nie tylko tworzy literaturę. Jest też amatorką jazdy konnej, obserwatorką rzeczywistości i prawniczką. Inspirację do pisania czerpie w pracy, na szkoleniach. Pod pseudonimem Diane Rose wydała powieść obyczajową pod tytułem Carpe diem, która zyskała bardzo dobre recenzje czytelników. Jej najnowszym dziełem jest książka ze Szczecinem w tle. Nosi tytuł Będziesz moja. A już 15 stycznia 20120 roku ukaże sie jej druga część. Nosi tytuł Zaufasz mi. Zapraszam na spotkanie, podczas którego będziecie mogli porozmawiać z autorką i zadać jej pytania. Wstęp wolny. 

Komentarze