Dla takich chwil

Dla takich chwil 

Twórcza Iskra Marzeń


Dla takich chwil


Choć dopiero poznaję cię

Mam pewność, że nareszcie to ty.

Od lat wypatrywałam cię z oddali z nadzieją, że kiedyś w moim życiu się zjawisz

I teraz, gdy jesteś tak blisko mnie

Mam pewność, że od początku czekałam właśnie na ciebie

Prowadzisz mnie za rękę przez życie

Jesteś moim wsparciem, gdy tylko się potknę

Widocznie od początku tak miało być

Miałeś być dla mnie tym, który pozwoli mi uwolnić się od przeszłości

Miałeś być dla mnie tym, który jeszcze raz pozwoli mi nauczyć się żyć

Pokaże mi, jak mogę się wzbić

Dla takich chwil, jak ta warto jest żyć

Dla takich chwil, jak ta warto jest się zmienić

Dla takich chwil, jak ta warto jest przezwyciężyć wszelkie przeszkody

Gdy nasza miłość potrafi przenosić góry

Wiem, że już nikt, ani nic nas nie rozdzieli

Ja i ty od początku tak miało być

Jesteśmy dla siebie stworzeni.


Kinga Michałowska - urodzona 4 stycznia 1991 roku w Bełchatowie. Obecnie mieszka w Łodzi. Autorka powieści fantasy Ród wampirów i czterech tomów poezji wydanych w systemie wydawniczym Ridero: Historia jednego uczucia, Złączeni samotnością, Podyktowane sercem, Rok uczuć. Jaj wiersze ukazały się także w antologiach wydawnictw Krywaj i Astrum. 

Komentarze