Spotkanie z "Szlagierami sentymentalnymi"

Spotkanie z "Szlagierami sentymentalnymi"

Cykl: Rozrywki sówki

Dawno się nie udzielałam tutaj - wybaczcie mi, miałam sporo pracy. Dzisiaj mam dla Was zapowiedź wydarzenia literackiego, ale nie tylko. Można nawet powiedzieć, że będzie to wydarzenie muzyczne, bo o o muzyce będzie mowa. Już w ten czwartek, 12 października o godzinie 17.30 w szczecińskim Pałacu Młodzieży rozpocznie się spotkanie z Rafałem Podrazą, który będzie promował swoją najnowszą książkę pod tytułem Szlagiery sentymentalne. Uważni czytelnicy tego bloga z pewnością kojarzą już ten tytuł. Tych, którzy chcieliby się dowiedzieć więcej zapraszam do lektury wywiadu z autorem: Podraza - pan od starej piosenki. Równie gorąco zapraszam na spotkanie w Pałacu literacko. Dowiecie się, jak rodziły się przeboje Ludmiły Jakubczak, Anny Jantar, Hanki Ordonówny, Heleny Majdaniec, Krzysztofa Klenczona, Czesława Niemena, Ireny Jarockiej, Urszuli Sipińskiej, Haliny Kunickiej i wielu innych gwiazd muzyki. Szczeciński dziennikarz muzyczny, autor wielu książek biograficznych, współredaktor rubryki Historia jednej piosenki w tygodniku Na Żywo, Rafał Podraza przygotował dla swoich czytelników łącznie 26 historii. Podczas spotkania nie zabraknie samej muzyki. Ponadto będzie możliwość kupna książki. Do zobaczenia w Pałacu Młodzieży! 

Komentarze