Spotkanie ze szczecińskim kryminałem...

Spotkanie ze szczecińskim kryminałem...

Cykl: Rozrywki sówki

Dzisiaj mam dla Was zapowiedź kolejnego wydarzenia literackiego. Tym razem zapraszam do Miejskiej Biblioteki Publicznej w Szczecinie (do oddziału ProMedia) w czwartek, 6 lutego na godzinę 18.00. Wtedy odbędzie się spotkanie ze szczecińską autorką kryminałów, Dianą Brzezińską. Porozmawia z nią Krzysztof Lichtblau. Pisarka z wykształcenia jest prawniczką, a z zamiłowania obserwatorką rzeczywistości. Zadebiutowała literacko w roku 2017 powieścią obyczajową Carpe diem, ale  pod pseudonimem Diane Rose. W zeszłym roku ukazał się jej kryminał pod tytułem Będziesz moja opowiadający o przygodach Ady Czarneckiej i Krystiana Wilka. W połowie stycznia autorka wydała drugi tom tej trylogii, nosi tytuł Zaufasz mi. Wstęp wolny. 

Komentarze