Uleczona miłością

Uleczona miłością

Inicjatywa Twórcza Iskra Nadziei


Uleczona miłością

Nie chcę już dzielić życia.
Na to co było i na to, co  jest obecnie
Pragnę doceniać wszystkie chwile spędzone tylko we dwoje.
Pomóż mi przejrzeć się w twoich oczach
Bym mogła zrozumieć kim jestem dla Ciebie
Bym mogła upewnić się jak wiele dla Ciebie znaczę.
Pomimo bzdur, które wygaduję
Potrafisz traktować mnie poważnie
I potrafisz pocieszyć mnie w porę
Gdy tego potrzebuję
Czasem mam wrażenie, że wiesz o mnie więcej.
Niż ja sama wiem o sobie.

Przy Tobie nie muszę udawać
Nie muszę się stroić, byś uważał, że jestem piękna.
Nie muszę codziennie zapewniać o swoich uczuciach
Lecz chcę żebyś wiedział
że gdziekolwiek pójdziesz,
ja każdą swoją myślą podążę za Tobą

Jesteś dla mnie jedynym mężczyzną
Któremu mogę obiecać bezwarunkową miłość
Jesteś dla mnie jedynym mężczyzną,
któremu mogę ofiarować swoje serce
Każdego dnia dajesz mi kolejny powód,
bym mogła kochać Ciebie
I nie byłabym teraz tą samą kobietą
Gdybyś nie pojawił się w moim życiu
Ty uleczyłeś mnie swoją miłością.

Kinga Michałowska - urodzona 4 stycznia 1991 roku w Bełchatowie. Członkini grupy literackiej Ailes. Autorka powieści fantasy Ród wampirów i tomików poezji Historia jednego uczucia, Złączeni samotnością i Podyktowane sercem. Jej wiersze ukazały się także w  następujących antologiach wydawnictwa Astrum: Modlitwa o miłość, Wiersze sercem pisane i Nim zabierze nas wiatr. Opublikowano je także w almanachu literackim Naturalne piękno.

Komentarze