Wirtualne Targi Książki: Katarzyna B. Miszczuk

Wirtualne Targi Książki: Katarzyna B. Miszczuk 

Cykl: Rozrywki sówki


Mam dla Was zapowiedź kolejnego wydarzenia on-line zorganizowanego przez Empik w ramach Wirtualnych Targów Książki, które trwają od 14 do 25 października 2020 roku. Już 24 października tego roku o godzinie 17.00 rozpocznie się spotkanie z Katarzyna Bereniką Miszczuk promujące jej najnowszą książkę Ja, ocalona. Transmisja będzie dostępna na profilu organizatora (Instagram). Nie zabraknie możliwości zadawania pytań w komentarzach. 

Katarzyna Berenika Miszczuk z wykształcenia jest lekarką. W dorobku literackim ma kilkanaście książek. Jej znakiem rozpoznawczym jest nieoczekiwana mieszanka literackich światów doprawiona dużą dawką humoru. Największe uznanie czytelników przyniosła pisarce seria pod nazwą Wiktoria Biankowska: Ja, diablica, Ja, anielica, Ja, potępiona. Na rynku obecnie znajdziemy czwarty tom tej serii, wokół którego będzie toczyć się rozmowa. Do tego wątku jeszcze wrócę. Ma na koncie również cykle Kwiat paproci i W lekarskim fartuchu

Akcja powieści Ja, ocalona ma się rozgrywać kilka - kilkanaście lat po wydarzeniach z trzeciego tomu. Główna bohaterka, Wiktoria będzie musiała się zmierzyć nie tylko z Belethem, z którym już nie będzie się spotykała z powodu zdrady, ale również z depresją Lucyfera, który postanowi przyspieszyć trochę apokalipsę. Tutaj należy zadać podstawowe pytanie: czy poradzi sobie sama? A może ktoś jej pomoże? Autorka zapowiada, że prócz narracji prowadzonej z punktu widzenia głównej bohaterki, znajdziemy nieco więcej o Azazelu i reszcie diabelskiej kompanii. Zapowiada się ciekawie. 

Zapraszam do lektury książek pisarki i na spotkanie! Doz obaczenia on-line. 

Komentarze