Katarzyna Berenika Miszczuk on-line

Katarzyna Berenika Miszczuk on-line

Cykl: Rozrywki sówki

Mam dla Was dobrą wiadomość - Empik zapowiedział kolejne spotkanie on-line. Już 15 kwietnia o godzinie 17.00 rozpocznie się spotkanie z Katarzyną Bereniką Miszczuk. Porozmawia z nią Weronika Wawrzkowicz. Będzie to premiera on-line książki Ja cię kocham, a ty miau.  Autorka z wykształcenia jest lekarką. Urodziła się 2 września 1988 roku. Cechuje ją wszechstronność, a jej znakiem rozpoznawczym jest nieoczywista mieszanka literackich światów niezmiennie doprawiona dużą dawka humoru. W jej dorobku znajduje się kilkanaście książek. Największe uznanie czytelników przyniosła pisarce seria diabelsko-anielska: Ja, diablica, Ja, anielica, Ja, potępiona. Ma na koncie również cykl Kwiat paproci i W lekarskim fartuchu. Z kolei publikacja, o której będzie mowa podczas wydarzenia, to zwariowana komedia kryminalna. Główna bohaterka Ala, która jest ilustratorką, ma kota o imieniu Lord. Zwierzę jest znudzone życiem na zbyt niskim poziomie w jego mniemaniu. Postanawia przegnać narzeczonego swojej właścicielki i wziąć sprawy we własne łapki. Za jego zachętą nasza bohaterka wyjeżdża do położonego na odludziu dworku razem z innymi artystami. Właściciel posiadłości ma wybrać jedną z tych osób na swojego spadkobiercę. Rywalizacja staje się tak zaciekła, że pewnego dnia w salonie zostają odnalezione zwłoki jednego z twórców. 

Komentarze