Sebastian Rosa

Sebastian Rosa

Cykl: Portrety artystów

Dzisiaj głównym bohaterem cyklu Portrety artystów będzie poeta, Sebastian Rosa. Literacko zadebiutował w 2011 roku na łamach czasopisma Wieści Świdwińskie i paryskiego magazynu internetowego Recogito. Jest współautorem antologii Drzewo jest jedno, a liści tysiące i Przepływający świat słowa oraz tomiku Szare i złote codzienności. Ma na koncie również indywidualne tomy poezji: Uczuciologia, Kroki. Dwukrotny laureat nagrody im. St. Missakowskiego - O złoty gont. Pomysłodawca i współzałożyciel grupy artystycznej Nowy Akord. Kandydat do szczecińskiego oddziału Związku Literatów Polskich. Jego wiersze drukowane były  w licznych periodykach i almanachach. Po krótkiej prezentacji czas oddać Sebastianowi głos. 
Główna cecha mojego charakteru?
Jestem uparty. 
Cechy, których szukam u mężczyzn i kobiet?
Kreatywność, poczucie humoru. 
Co cenię najbardziej u przyjaciół?
Lojalność. 
Moja główna wada?
Chyba to, że jestem nadwrażliwym idealistą. 
Moje ulubione zajęcie?
Spanie. 
Moje marzenie o szczęściu?
Dom i rodzina. 
Co byłoby dla mnie największym nieszczęściem?
Bycie dla wszystkich niewidzialnym. 
Moje ulubione słowo?
Mandarynka. 
Jakiego słowa nie lubię?
Frajer. 
Słowa, których nadużywam?
Dziób, rufa, zielone, czerwone (ze względu na pracę) i dużo wulgaryzmów (z wielu względów). 
Ulubieni bohaterowie literaccy?
Eragon, Thorin, Geralt z Rivii. 
Ulubieni bohaterowie życia codziennego?
Rodzice. 
Kim lub czym chciałbym być, gdybym nie był tym, kim jestem?
Mnichem w klasztorze Shaolin. 
Gdybym miał napisać swoją biografię, nadałbym jej tytuł...
Walcząc o normalne dni. 
Moja maksyma brzmi...
Szukaj w bólu motywacji. 


Komentarze

Prześlij komentarz