O lirycznym zapisie przyjaźni on-line

O lirycznym zapisie przyjaźni on-line

Cykl: Rozrywki sówki

Dzisiaj mam dla Was dobre wieści: ukazał się w ramach serii: akcent najnowszy tom poezji Róży Czerniawskiej-Karcz pod tytułem pisać przyjaźń.... Zwykle zaprosiłabym Was na spotkanie w realu, ale niestety w obecnej sytuacji nie jest to możliwe. Jednak zapraszam na spotkanie on-line - śledźcie portale społecznościowe i kanały informacyjne szczecińskiego oddziału Związku Literatów Polskich, Pałacu Młodzieży, czy nawet mojego bloga. Jak tylko nagranie ze spotkania promocyjnego wcześniej wspomnianej książki zostanie upublicznione, znajdziecie je w tych miejscach. Sfilmują je w sali multimedialnej pałacowi operatorzy. Zapewniam, że to będzie miało miejsce jeszcze w maju. Rozmowę z poetką poprowadzi Rafał Podraza. Tak wypowiada się Róża Czerniawska-Karcz na temat swojej najnowszej publikacji lirycznej: Nie ukrywam, obecna książka, jak żadna z moich dotychczasowych, jest bardzo osobista, i nie z powodu dedykacji, wielu imion czy dat, ale przede wszystkim dlatego, że bardzo trudno jest mi w tych tekstach, wersach, słowach ukryć bohaterkę liryczną... gdzieś między wierszami słyszy się jej głos, ale na pierwsze miejsce nieustająco wysuwa się jej alter ego... czyli ja....  Główna bohaterka wydarzenia ma w swoim dorobku liczne tomiki poezji. Jest nie tylko poetką, ale również eseistka, publicystką, redaktorką serii: akcent i animatorką kultury. Ma na koncie również zbiór esejów Z akcentem na... poszukiwanie znaczeń i książkę napisaną wspólnie z Rafałem Podrazą  Madzia... i Magdalena czyli o Samozwaniec inaczej.  Ukończyła polonistykę na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie i ma za sobą 35 lat w zawodzie nauczyciela. W latach 2011-2015 zajmowała stanowiska prezesa szczecińskiego oddziału Związku Literatów Polskich.  Do zobaczenia na spotkaniu on-line. 

Komentarze