Konkurs fotograficzny: Człowiek obok mnie

 Konkurs fotograficzny: Człowiek obok mnie

Cykl: Rozrywki sówki

Znalazłam specjalnie dla Was kolejny konkurs - tym razem fotograficzny. Białostocki Ośrodek Kultury ogłasza XI Konkurs Fotograficzny Człowiek obok mnie. Dlaczego akurat taki temat? Jak wyjaśnia organizator, świat w ostatnim czasie uległ mniej lub bardziej widocznym przeobrażeniom. Brakowało nam wielu rzeczy, ale chyba najbardziej drugiego człowieka. Dlatego też tematem prac ma być człowiek i wszystko, co z nim związane. Zdjęcia będą przyjmowane w dwóch kategoriach: pojedyncze i reportaże. Wysyłamy je drogą mailową na adres m.pawlukiewiecz@bok.bialystok.pl do 14 września 2020 roku. Na laureatów w pierwszej kategorii (zdjęcia pojedyncze) czeka Grand Prix, czyli 1600 zł oraz wyróżnienie w kwocie 700 zł. Druga kategoria, to reportaż i tutaj też przewidziane są nagrody: Grand Prix - 1800 zł i wyróżnienie - 900 zł. Szczegółowe informacje i regulamin znajdziecie tutaj: https://bok.bialystok.pl/wydarzenia/wydarzenie/xi-edycja-konkursu-fotograficznego-czlowiek-obok-mnie/. Powodzenia! 

Komentarze