Siódme urodziny bloga

Siódme urodziny bloga

Cykl: Sowie myśli


Dzisiaj minęło dokładnie siedem lat, od kiedy zaczęłam prowadzić tego bloga. Powstał 3 sierpnia 2013 roku. Piszę głównie o kulturze i literaturze, choć czasem zdarza mi się zboczyć z tematu, poruszając na przykład tematy ekonomiczne, czy zarabianie w sieci. Jednak Liryczna zabawa słowami, pisanie dla Was Blogowych spotkań literackich i opisywanie Rozrywek sówki sprawia mi wiele przyjemności. Również z radością prezentuję twórców w ramach cyklu Portrety artystów, chcąc dać Wam możliwość bliższego poznania ich. 
Dlaczego wybrałam akurat tematykę książkową i kulturalną? Zarówno działalność kulturalna, artystyczna jak i literacka czerpie z otaczającego nas świata i ludzkiej wyobraźni, z przeszłości, teraźniejszości, a nawet rozważa, co może się zdarzyć w przyszłości. Poznajemy nie tylko ludzi, ale również wydarzenia, różne środowiska i co najważniejsze poszerzamy naszą wiedzę i rozwijamy wyobraźnię. Obcujemy z emocjami i uczuciami. To fascynująca podróż. Zechcecie towarzyszyć mi w niej? Zapraszam! 

Komentarze