(Wy)śniona tajemnica

(Wy)śniona tajemnica

Cykl: Blogowe spotkania literackie

Dzisiaj mam dla Was zapowiedź literacką od Wydawnictwa MG. Już 12 sierpnia w sprzedaży znajdzie się powieść pod tytułem Zagubiony ptak. Autorką jest Jowita Kosiba. Kogo poznamy podczas tej lektury? Między innymi dwudziestodziewięcioletnią absolwentkę wydziału sztuk pięknych, Klaudię. W jej snach regularnie pojawia się stary dwór otoczony umarłym ogrodem. Dziewczyna nie przywiązuje wagi do sennych wizji do pewnego momentu. Pewnego dnia widzi ten dwór na jawie. Jest zaintrygowana i postanawia wszcząć prywatne śledztwo na temat jego przeszłości. Podczas badania historii tego miejsca, zanurza się w głąb innej opowieści, która jest znacznie mroczniejsza. To ona powiedzie ją do odkrycia prawdy o najbliższych jej osobach i niej samej. Brzmi tajemniczo, prawda? Pierwszy raz zetknęłam się z ta autorką. i muszę przyznać, że fabuła jej najnowszej książki mnie zaintrygowała. Prawdę mówiąc, nie wiem czego mam się spodziewać. Portal LubimyCzytać.pl kwalifikuję tę publikację, jako literaturę piękną. Jowita Kosiba ma na koncie jeszcze jedna książkę. Nosi tytuł Nokturn

Komentarze